4 Temmuz 2013 Perşembe

Mevlüt Yüksel'den Sadettin Teksoy çıkar mı?

Gezi Parkı eylemleri Türk medyasında yeni aktörlerin yıldızının parlamasını da sağladı. Bugüne kadar pek çok kişinin hiç tanımadığıTakvim gazetesi Haber Müdürü Mevlüt Yüksel de yıldızı parlayan (!) isimlerden biri oldu. 

"CNN MUHTEŞEM"DEN ÇAKMA RÖPORTAJA MEVLÜT YÜKSEL

3 ay önce ABD'ye gidip CNN'in ünlü sunucusu Christiane Amanpour ile beraber fotoğraf çektirmeye çalışan, twitter hesabından CNN'e övgüler dizen, "CNN muhteşem Biz de Turkiye de gazetecilik mi yapiyoruz?" yazan Mevlüt Yüksel, Gezi eylemleri sonrası hızlı bir dönüşle "çakma" bir Amanpour röportajı yapmış, ardından bununla da yetinmemiş, Christiane Amanpour'u yanlı yayın yaptığı gerekçesi ile dava etmişti.

KIZILAĞAÇ DİLE GELDİ YÜKSEL'E RÖPORTAJ VERDİ(!)

Mevlüt Yüksel bugün kişisel başarı hanesine "Yok artık" denilecek bir röportaj daha ekledi. Takvim gazetesinin manşetinde "Ne Çektin Be Kızılağaç" başlığı ile yer alan haberde Yüksel Gezi Parkı'nda yer alan Kızılağaç ile röportaj yaptı. 

BOŞ YERE GÜLMEYİN, ŞAKA DEĞİL, MİZAH HİÇ DEĞİL

Boş yere gülmeyin. Şaka yapmıyoruz. Bu yazdıklarımız bir mizah programından ya da haftalık mizah dergilerinden alınma değil. Takvim gazetesinin bugün birinci sayfası işte böyle çıktı: 
Deneme

"SENDEN SADETTİN TEKSOY OLMAZ MEVLÜT YÜKSEL"

Biz şaka diyip geçmek istiyoruz ama Türk medyası Mevlüt Yüksel'in bu röportajını unutmayacak. Sosyal medya Mevlüt Yüksel ile dalga geçmeye çoktan başladı. Amanpour'dan sonra Kızılağaç'ı da dilediği gibi konuşturan Takvim haber müdürü Mevlüt Yüksel için "Yeni Sadettin Teksoy" diyenler de var sosyal medyada. 

Ama Tekinsiz Ev Operasyonları yapan, sahte yatıra girerken "Muhtar çarpılmayalım" diyen, "Beeeen Sadettin Teksoy" diyerek parmağını ekrandan gözümüze sokan Sadettin Teksoy olmak o kadar kolay değil. 

"NE ÇEKTİRDİN BE MEVLÜT YÜKSEL..."

Kızılağaç'ı konuşturup röportaj yaptığını iddia eden Mevlüt Yüksel "Ne Çektin Be Kızılağaç" diyor Takvim'in manşetinden. Biz de ister istemez "Ne çektirdin be Mevlüt Yüksel" diyoruz.

İŞTE ŞAKA GİBİ KIZILAĞAÇ RÖPORTAJI

50 yaşındaki kızılağaç, şimdi eksi günlerine döndü. Sonunda dile gelip Haber Müdürümüz Mevlüt Yüksel'e, içinden geçenleri bir bir şöyle söyledi:
GAZ YAPRAKLARIMI DÖKTÜ
Geçmiş olsun kızılağaç nasılsın?
Hiç iyi değilim, bu olaylar beni yordu. Çok üzüldüm. Adeta kahroldum...
Tam olarak ne oldu?
Günlerce eziyet çektim, biber gazı yedim. Solan yapraklarım, gaz nedeniyle erkenden döküldü. Kabuğum kurudu. Acıyı filizlerime kadar hissettim.
Çevreciler sana iyi bakmadı mı?
Onların neresi çevreci! İlk gelenler iyi davrandı. Sonra gelen bir odun, gövdeme çivi çaktı. Babasının malıymış gibi gölgemi de 'Devrim Kıraathanesi' ilan etti.
Ne oldu o kıraathanede?
Neler olmadı ki... Günler geceler boyunca marşlar söylediler. Çok gürültü yaptılar. Ama bazıları da başını bana dayayıp dinlendi. Ben en çok o gençleri sevdim.
BAZILARI İYİ ÇOCUKLARDI
Peki onlar da seni sevdi mi?
Tabi sevdiler. Tabi araya karışan yaramazlar da vardı. İyi çocuklardan bana zarar gelmedi. Fakat bazılarından gerçekten korktum.
İyi ki yakmamışlar seni...
Yanmadım ama çok bilye, molotofkokteyli yedim. Sinem delik deşik oldu.
Bunlar artık hatıra kalır sende...
Ne hatırası, hepsini unutmak istiyorum. Günlerce dibime çişini yapanlar, bir şişe su bile dökmedi. En zoruma giden de bu oldu. Kanlı 1 Mayıs'ta bile böyle zulüm görmedim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder